woensdag 10 september 2008

Terug aangekomen

Appartement 166B is opnieuw voor onbepaalde tijd ingepalmd. Net als het laatste jaar van mijn vorig verblijf ben ik onmiddellijk in hetzelfde appartement kunnen intrekken. Toen was Ovi’ke voor een maand of 8 de roommate. Nu is het, nadat Ovi hier vorige woensdag vertrokken is, voor de eerste tien dagen Bert Jammaer. Aangezien ze hier in staff-bezoeken vrij soepel zijn had ik vanaf dag één een eerste trainingsbeest meegebracht. Hij zal de Hawaii-trainingen wel zonder mij moeten afwerken want trainen staat de eerste weken nog op een laag pitje. Het met haken en ogen in elkaar hangende lijf eens volledig laten uitrusten, af en toe eens een pintje drinken tijdens de eerste maand dat we hier zijn, en dan vanaf oktober hopelijk voor alle drie de disciplines aan de opbouw beginnen.

Het voelde vanaf de eerste dag al aan of ik was hier nooit weggeweest (sokske lagen hier in de kas, washandjes ginder, fietskleren daar,…). Ook de ontvangst door de gekende collega’s en kameraden van op het eiland was fantastisch. Blijkbaar allemaal content dat ik terug was, ofwel schitterende acteurs J. Alles dus nog hetzelfde behalve 70% van het Green Team. Daarom al mijn beste socialize- kwaliteiten bovengehaald om als ‘nieuweling’ me wat te integreren.

Gelukkig hebben we in België ook een tropische zomer achter de rug zodat ik optimaal kon acclimatiseren. Momenteel hier vlot boven de dertig graden. Ook qua teint zullen we rap terug omgetoverd zijn van Belgische bleekscheet tot gebronzeerde Spanjaard. Onzen Bob zal trouwens content zijn tijdens zijn lange fietstrainingen. Momenteel al heel de week quasi windstil op Lanzarote wat zo zeldzaam is als een zomerdag in België.

Verder eigenlijk weinig nieuws te melden. Ook nog geen schoon fotomateriaal verzameld om hier te publiceren. Lees: ondanks de massale aanvraag van sommige onder jullie nog geen foto’s van Deense blondines of Spaanse Latina’s geschoten.

Groeten allemaal en hopelijk snel wat meer interessants te melden

3 opmerkingen:

Unknown zei

Ben, ik moest van Gijs doorgeven dat hij je enorm mist. Daarom stelt hij een regelmatig berichtje zeker op prijs, evenals die foto's van Deense blondines aan het ontbijt bij Ben Dewolf.

Anoniem zei

Hey Koentje,

Je mag er zeker van zijn dat de ex-TopsportABC-collega´s hier ook gemist worden. Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat de collega´s hier knapper zijn dan jullie (enkel de vrouwelijke natuurlijk). Maar ze weten minder over koers!!! Groeten aan iedereen daar.

Anoniem zei

Fijn te lezen dat je vlot bent geland. Begon me al wat zorgen te maken :)